perspektiv

Ja det har varit mycket på senaste och jag helt enkelt inte riktigt orkat bry mig men nu är det värsta över för stunden och jag kan hämta lite luft och energi och skönt är det för ryktet går om awesome besök hela helgen, lyckliga jag. Precis vad jag behöver för att ladda lite batteri.
Fick även lite perspektiv på saker och ting och framförallt på alla dessa filurer som tycks känna mig som människa, ni kunde inte ha mer fel men det är å andra sidan inte mitt bekymmer längre och finns då inte i min värld då jag helt enkelt fått nog av ernergitjuvar, offer rollen, egosim och jag-ÄR-lite-bättre-än-dig.
 
Nej tack, lite sugen på att kräka på¨dessa människor, inte bara för dom plockar fram mina negativa sidor utan också för världen är jävlig som den är och människan är fruktansvärd hemsk människa som det är sådär tänker jag fram över omge mig med människor som får mig att må bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0