Pinsamt hörre ni

Så pinsamt det är med vuxna människor som kallar varandra 'broder' och 'syster' bara för att man tillhör ett gäng. Alltså vuxna människor från 19 och uppåt!
Det är ungefär som att alla som är med i tex en klubb, ta en ridklubb ska kalla varandra för broder och syster, jag tycker  det är fruktansvärt löjligt. Bara för att man har ett gemensamt intresse så behvöer man inte kalla varandra för broder och syster, det blir inte häftigare för det.

Dock skulle jag vilja höra deras resonemang till varför dom gör det, men för mig är det ologiskt och mest pinsamt. Även sjävla stil att skriva fitta och visa röven, verkligen vuxenpoäng! Shit vad häftig du är.
Kvällen går ut på vem som blir fullast och vem som har legat med flest på en helg/månad. Nej, klubbmedlemar, det är INTE konstigt att ni är singlar, snare konstigt att ni INTE ÄR DET.
 
Det är så att barnen på dagis är mer vuxnam jag skäms som människa över dessa raggare och gissa då på hur mycket jag skäms över att ha barn med en. Nej, han va inte raggare när jag träffade han för då hade han aldrig haft en chans.
Örk, jävla patrask är det.
 
Tack för mig och spotta gärna på en raggare, tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0