2013

Då va det nytt år med nya löften. möjligheter, nya planer. Jag hoppas på det bästa men ställer in mig på det värsta för då lär jag inte bli besviken i alla fall. ;)

Nyår igår och det va rätt lugnt, skönt också för den delen. Det bästa tyckte jag att det va ganska lugnt på rakterna. Inget överdrivet smällande en halvtimme innan tolvslaget och dog ut kanske så fort efter tovl, underbart! Då jag tycker att det smäller som nån jävla bomb i husen.

Drack inget igår men vaknar med huvudvärk, jag har mina aningar om varför så det blir ett projekt det där, fyfan för det.

Nu ska jag fortsätta slö surfa, spela musik och se min son roa sig kungligt med min iphone, ett halvt gilla på det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0