Årsdagen

Jaha, då är det fyra årsedan. Fyra äckliga år sen jag fick ta farväl av min fina, älskade vän. En av dom jävligaste dagarna i mitt liv, men jag vet att jag tog rätt beslut den där djävulska dagen även om det va svårt och tufft så vet jag med mig själv och i mitt hjärta att du har det så mycket bättre nu. Vi skulle haft så många fler år ihop än vad vi fick och vi skulle gå igenom och göra så mycket mer än vad vi hann göra och det är oerhört tråkigt att det inte blir så. Men jag är glad att vi fick dom åren vi fick och vad jag lärde mig, vilket band vi hade och tack vare dig så vet jag att jag kommer ha minst ett projekt till som dig, så är det bara. Jag har också börjat inse att det aldrig kommer sluta göra ont, aldrig någonsin. Du kommer alltid finnas här, oavsett. Har jag lite tur så kommer det kännas lite bättre när tatuering är på plats, vilket århundrande det nu blir.
Vila i frid min underbara häst så ses vi en dag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0