en förändring?

För att kunna ändra ett mönster måste man bryta ett beteende.
 

Well, åldersnojjan kickar in och med den kommer backspeglar, trevliga läkarbesök, djupa funderingar och man ser saker på ett helt annat sätt.
Med mitt facit i hand så ser jag bland annat vilka fantastiska ess jag har varit ihop med.. Att jag stundvis är för snäll och att jag bör gå lite efter kasta-vatten-på-svanen-teorin.
Det är nog läge för lite mer förändring, jag har trots allt get mig fan på att det ska bli mitt år så way not?
Jag har mycket jag vill åstadkomma detta året och med lite jävla anama så ska det gå plus att jag får gräva upp min motivation och allt det där jag har i mig som jag tycker är skit jobbigt.

Varje dag ska vara en utmaning för mig som kommer föra mig i rätt riktining, och närmare mitt mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0