En paus

Lillkillen har åkt iväg till sin pappa och jag får en pause, vilket är rätt skönt då det har tagit på alla mina krafter att ha han hemma och dessutom sjuk. Visst älskar jag mitt barn men när han intew riktigt är sig själv och man är mer på sin vakt för att han är sjuk, och det gnälls och pips för ingenting, det är påfrestande som ensamstående även om jag älskar han överallt annat. Så nu får vi en paus från varandra och han är iväg hos sin far.

Hänge lite med en kamrat innan men hon skulle köra lite fylletaxi och jag hem, såg farmen och så otroligt jävla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Pinsamt halv elva en fredag..

Helgen ja, det blir ev lite hästeri (om jag får som jag vill :p), tvätta, en lördag vem vill inte det?  Försöka komma ut och rensa huvudet efter att ha suttit inne i en jävla lägenhet och inte varit ute mer än kastat sopor, yey va kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0