Hello everybody allihopa

Mm.. Jag önskade att jag bloggade lite oftare men att sitta eller ens starta den starionära datan ger mig magkramper. Dels är den är den så seg och inte allls najs att sitta vid, sen är har den garanterat så mycket virus så hade det varit en människa hade den haft HIV. Man kan alltid blogga från mobilen.... ...om inte blogg.se's app hade varit så gravt handikappt så det är synd om idioterna som inte får rätt på moget men vad vet jag, där läggs kanske inte tid på det heller. Störigt 2.0 utan tvekan i alla fall. 
Så, då va det ur systemet..


Igår drog vi hem till Sarah, första gången detta året. Planen var egentligen in, säga hej, snacka skit och sen hem igen men det blev lite längre och en spontatn ostbricka slank ner, gott. Jag blev även lite mer hörd för min ev allargi för nötter, lovemylife. Grabben fick feber (oboy va kul) är dock lite piggare idag men han har lyckats kidnappa min telefon så jag sitter nog inte och funderar på om en surfplatta vorde en bra investeringen men det är en funderingsfråga. 

Planen för idag är röja lite hemma, försöka ta mig till affären och bara chilla på mitt egna lilla sätt men vi får se om det blir lyckat. Kanske skulle få i mig lite frukost, tror inte att en boost och ipren håller magen mätt speciellt länge. Så tack för kaffet, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0