Morgon

Älskar att vakna med ångest, finns det något bättre?
Har snart varit vaken i en timme och fortfarande inte gått upp ur sängen, just för att jag är råtrött, Albin ligger fortfarande och sover och jag har inte hjärta att väcka han.

Några som dock inte sover och tycks inte ha några planer på det är mina kära katter som j
just ju inte alls är så kära utan mest störiga.


Lite planet för idag;
Söka jobb
Röja upp och organisera här
Borde fixa tvättid
Lovade grabben att han skulle få åka vagn samt köttbullar till middag så jag ska försöka mig på det idag också. Så visst bör jag gå upp? Men nej, jag ska se om jag kan sova ev kvart och sen går vi nog upp. Hoppas lite på att ångesten ska släppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0