puts väck... Ellooooooooooor?

Visst är det imponerande när kläder försvinner. Är av med två ruskigt fina luvtröjor som är albins
Jag har kollat igenom hallen. garderoberna, hans rum, tvätten, dagis och kläderna är helt väck! Har kollat hemma hos en kompis där den kunde varit men där jag va 98% säker på att dom inte var.
Det märkliga med det hela är att kläderna hade albin senast hos sin pappa men där finns dom tydligen inte, inte hos farmor heller. Jag vet att mormor är utesluten för där har han inte varit på månader och morfar är jag även 98% säker på att dom inte är.

Det som gör mig så vansinnig är att jag misstänker att dom är hos hans pappa men så ska man få dom därifrån och det är inte det lättaste, puh! Frustration till max med den jävla härvan och jag vill bara få det löst.


Jag vet även att kläderna inte är tvättade av mig så mina tvättmaskiner har inte ätit upp kläderna.

Skjut mig i benet, få hem kläderna och lös härvan! Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0