Sjuk vecka och kass sjukvård?

Mindre lyckad vecka får jag väl säga..
Började förra fredagen då albin har feber somm höll i sig till söndag. Med hoppet om att få han till dagis och skaffa lite struktur försvann kraftigt när han natten till måndag vaknar och kräker (vad jag gissar på är galla, alt hostat så han har kräks) även hostat sen fredags men åter till måndag (jävliga tidig) morgon, inser att grabben i alla fall får stanna hemma tisdagen också, för att vara säker på en kräkfri dag.
Tisdag kväll säger han att han har ont i magen, vilket även har visat sig. Han fick även märkliga utslag på kroppen som försvann lite men som helt klart hade förökat sig till onsdagen.
Kasta sig på telefon och få tid.

 Det här med sjukvård är helt amazing faktiskt. Jag vänder mig dit för att få reda på vad det är för fel, och antingen så går allting i världen så fort fram i utvecklingen att ingenting hänger med, dvs läkarna har inte koll på alla sjukdom, nya som gamla ELLER så är där inte en ENDA jävle som är utbildad för jag fick inte reda på vad det är för fel på mitt barn! BesvikenMorsa89!
 
Idag är utslagen bättre, de har börjat försvinna MEN istället har jag fått ett annat problem på halsen. Hans hud som inte är klädd med kläder blir ill rött och ser svullet ut, kuuuuuul!!
Jag väljer då att gissa mig till vad som är fel och det ska bli oerhört intressant och se vad läkaren säger imorgon när han ringer för att kolla. upp.
Stämmer mina gissningar så vet jag ärligt talat inte vad jag gör.
 
Kul vecka, loveMyLife 2.0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0