Snart helg

Fredag imorgon, AWESOME!! Har finfina (läsa tuffa) uppdrag framför mig, kämp men oj vad det ska jag gå och jag hoppas verkligen på det men det är ingen mer än jag själv som kan göra något åt det and so i will. 
Det tuffaste kommer bli att gå upp sex på morgonen men det kan gå, ska bara lägga telefonen i andra änden av rummet så fixar det sig. 

Fick ändrat om i sovrummet idag och hoppas det kan bidra med att jag sover bättre och somnar lättare men det återstår att se.
I helgen ska jag kolla hur mycket kondition jag har tappat och försöka lägga upp en framtida plan på att kunna hålla löpningen igång så mycket som möjligt i veckan.
Ett löpband hade underlättat men tomten glömde det eller tappade bort adressen. Ska i alla fall ut och testa mina hörlurar imorgon, på allvar. Dock får jag börja med att lägga in musiken i telefonen igen för min grabb har lyckats radera allt, kul för mig... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0