Väckt, frösen OCH förbannad..

Jaha, är det nu jag ska börja stänga av telefonen när jag lägger mig? Vaknade av ett sms för en 45 min sedan, kan inte somna om, ligger även under dunntäcke och fryser?!? Hur är det möjligt?
Och jag har inte tid att bli sjuk, har stora planer inför helgen och skulle det va feber så kan det inte komma mer olägligt, frågan är om jag ska ignorera den eller va i så fall?

Anyway, jag tror jag ev kan ha fått stopp på min terror, awesome! Eller ja man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken. 
Hur naiv kan vara om man efter all skit man kastat tycker att vi borde vara vänner? Nejdu, kasta fel skit och hota mig så är det tack och hej. Ovan på allt tro att jag skulle vilja åka lastbil, någon barnfri helg...? Ehm... Har du missat och totalt glömt allt du sagt och gjort? Stackars dig... Nog för att det är kul att åka men att riskera att hoppa av någonstans i Sverige för att du är dum i huvudet, NEJ TACK!! Vill jag ha spänning i mitt liv så tar jag mig an den själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0