What a Day

Oj, kan det vara första året jag verkligen tar tag i mina nyårslöften? Ja det hade varit fantastiskt och det har börjar bra. :) Riktigt pepp vilket och awesooome!! :D

Dock lite träningsvärk men den börjar släppa, Sweet. Ska testa att försöka gå/springa borten eller biter ihop och låtsas att den inte är där. 

Fick ihop fyra fina ljusstakar med Albin idag men det kommer bilder imorgon, min efterlängtade almanacka kom också idag! Vilken dag, ruskigt bra. 
Dock varkar Albin va lite kass i magen så det blev ingen dagis idag och ingen imorgon eller. :/ Å vad det gäller torsdag får vi se. 

Nu ska jag ta det lugnt i soffan och hoppas jag kan komma i säng tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0