you give love a bad name

Efter att ha spenderat en bra stund i telefonen och fått lite glädjerus så känns dagen lite bättre jämfört med hur allt kändes imorse.
Helt otroligt vad ett sånt rötägg som du kan göra mig glad. Så länge jag har känt dig har det alltid varit ups and downs. Visst, det har alla men våra har varit humöret på en knarkare som pendlar mellan ren och beroende. Det har varit skadligt på att sätt och jag vet inte vart jag har dig samtidigt som du inte vet var du har min  och mitt i skiten så tror vi båda två att vi vet. Vi vet inte ett skit och kommer aldrig göra det heller.

Vi kommer alltid att pendla i våra relationer. Vi finner något hos den andra som gör att vi inte kan vara utan varandra men inte heller med varandra. Du har visat mig under dessa år vad du går för och för dig kommer gräset alltid vara grönare på andra sidan.
 
Jag hatar dig för att jag vet vad du går för, vad du kör för spel, att du har någon otrolig omedveten styrning på mig. Är det någon jag behöver frukta så är det dig och det är inte för att du kommer göra mig illa utan vad du kan lyckas åstadkomma.
Det går inte att klippa helt.
 
Jag skulle inte bli förvånad om du finns i mitt liv för att jag ska lära mig något utav det heller och jag skulle defimitivt inte bli förvånad om det visade sig att vi är varandra själsfränder, både på gott och ont.
Ibland är allt med dig så fruktansvärt, samtidigt som du ger så mycket glädje men jag kommer aldrig glömma det helvetet du utsatte mig och därför är jag på min vakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0